Nem tudja hol kezdje a közösségi média marketinggel? Kezdd itt!
Ha azt kereste, hogy hogyan tudja vállalkozását magasabb szintre emelni, akkor a közösségi média marketingje lehet az, amit keres. Ez egy módja annak, hogy kapcsolatba lépjen ügyfeleivel és ügyfeleivel a technológiailag hozzáértő világban, és továbbra is fenntartsa a keresett könnyű és egyszerű használatot.
Használja a Facebookot, hogy nagyon alacsony költségű marketing lehetőségeket szerezzen. Hozzon létre professzionális üzleti fiókot, vagy hozzon létre üzleti rajongói oldalt. Szánjon egy kis időt arra, hogy megkeresse versenytársait a Facebookon, hogy megtudja, mennyire jelen vannak, és mit tettek ennek érdekében. Ne másolja le, amit csináltak, hanem használja az oldalát példaként arra, hogy mi működik, vagy mi nem.
A közösségi média marketing segítségével irányíthatja az embereket a webhelyére. A közösségi média korlátozott ahhoz képest, amit egy weboldal kínál. Például nem árulhat közvetlenül terméket az oldaláról a közösségi médiában, de egy webhelyről. Ez közvetlen értékesítéshez vezethet a közösségi média marketing használatával.
Annak érdekében, hogy a közösségi média marketingkampánya sikeresen forgalmazza a márkáját, adja el magát iparági hatóságként. Ahelyett, hogy csatlakoztatná termékeit, készítsen magával ragadó tartalmat, amely szórakoztatja, oktatja és még inspirálja is az embereket. Ha véletlenül létrehoz valamit, ami a megosztási gomb miatt csak egy kicsit vírusos, akkor a cég neve kijön.
Olvassa el minden olyan közösségi média webhely szolgáltatási feltételeit, amelyen profilt készít. Győződjön meg róla, hogy ismeri annak a webhelynek a szabályait, amelyen profilt készít, különben a profil törölhető, és minden nehéz munkája el fog tűnni. Egyes webhelyek nem engedélyezik a társult linkeket; ezért ismerje meg a webhely szabályait, mielőtt elkezdené.
Kezdeményezzen, hogy kövesse ügyfeleit, és elérje őket a közösségi médiától távol. Ha ügyfeleinek blogja van, és a cégéről tesz közzé bejegyzéseket, vegye fel velük a kapcsolatot, és lépjen kapcsolatba a blogjukkal. Linkeljen a közösségi oldalakon található tartalmukra, és ez arra ösztönöz majd több embert, hogy kövessenek téged a bloggerek rajongói köréből.
Webhelye tartalmában említse meg közösségi média erőfeszítéseit. Egyszerűen írhat egy cikket, miután akár ezer Twitter -követőt is szerzett. Köszönjük rajongóinak, hogy érdeklődést mutatnak a közösségi oldalak iránt. Az ilyen típusú információk biztosan elterjednek.
Használjon címkéket, amikor a Twitteren tesz közzé. A címkék előtt a # szimbólum áll, így a frissítései megjelennek más felhasználók hírcsatornáiban, akik ugyanarra a csoportra iratkoznak fel. Okosan válassza ki a címkéket, és keressen olyan csoportokat, amelyekre a célközönség valószínűleg feliratkozik.
A LinkedIn lehetővé teszi, hogy három link legyen a profiljában. Használja ki ezt jól, ha közzétesz egy linket a webhelyére és a blogjára, esetleg a Facebook oldalára, vagy bármi másra, amely szerinte nagyobb figyelmet érdemel. Ne habozzon megváltoztatni ezeket a linkeket, ha nem gondolja, hogy elegendő látogatást kapnak.
Tedd közzé a YouTube -on készített interjúidat, amelyeknek bármi közük van a vállalkozásodhoz. Nem csak érdekes tartalmakat fogsz nyújtani, hanem a saját területeden lévők tekintélynek tekintenek rád. Ez a hírnév növekedése elősegíti a termékértékesítést és az ön iparában való pozícióját.
Győződjön meg arról, hogy vállalkozása közösségi médiatartalma szórakoztató, interaktív és érdekes olvasmány. Azok az emberek, akik közösségi oldalakon vesznek részt, kénytelenek érezni magukat arra, hogy megosszák egymással a talált információkat. Ha megosztják az Ön adatait, az a vállalat számára előnyös. Ez nagyszerű módja annak, hogy új ügyfeleket találjon, és hogy a régiek visszatérjenek.
Ez a cikk számos módszert bemutatott Önnek, amellyel elindíthatja vállalkozását a közösségi média marketing segítségével. A közösségi média a legújabb módja annak, hogy az emberek kapcsolatban maradjanak egymással. A vállalkozások is gyorsan a fedélzetre ugranak. Önnek egyike kell lennie ezeknek a vállalkozásoknak.
Utolsó kommentek