Hasznos tanácsok a sokkal jobb cikkmarketinghez

Az egyik leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy a vállalkozások új ügyfeleket vonzzanak a cikkmarketing használatával. Ez magában foglalja a cikkek írását a vállalkozás termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatos téma köré. A cikkmarketing használata előtt tartsa szem előtt néhány dolgot. Az alábbi cikk tanácsokat ad a cikkek marketingjéhez.

Indítson blogot a cég webhelyén. Ez a blog hasznos információkat tartalmazhat, és tartalmaznia is kell azoknak, akiknek szüksége lenne az Ön termékeire vagy szolgáltatásaira. Ha az Ön által megadott információ átgondolt és informatív, akkor újra és újra visszatérnek webhelyére, hogy megnézzék, mit írtak még.

Ha forgatni akarja a cikkeket, akkor embereket használjon, ne szoftvereket. A cikkeket forgató szoftverek gyakran nevetséges eredményeket generálnak, és a webböngészők csak vállat vonnak és kattintanak. Az emberi pörgetők viszont nemcsak jobban átírják a tartalmat, hogy elkerüljék a keresőmotor ismétlődő tartalmi büntetéseit, hanem olyan átírásokat is generálhatnak, amelyek kissé eltérő hangszínnel rendelkeznek, amelyek közül egy vagy több több konverziót eredményezhet, mint a többi (megtalálható ez az A/B tesztelésével pörög egymás ellen).

Bár kockázatosnak tűnhet, az egyik jó módja annak, hogy üzleti tevékenységét az interneten értékesítse, ha ellentmond a tömegeknek. Keverjen némi vitát egy népszerű márka feljelentésével. Kritizáljon valakit, aki híres és lehetőleg kedvelt. Keressen egy trendi weboldalt. Nemsokára mindenki, akinek a tollait fodrozta, linkelni fog webhelyére, és országos blogokon és fórumokon megvitatja azt.

Ha a célközönség rendelkezik saját technikai nyelvi vagy szleng kifejezésekkel, használja azokat szabadon a cikkek során. Ez nem csak azért vonzza őket, mert megértik, amit mond, hanem azért is, mert olyan érzéseket kelt bennük, mintha inkább az egyedi csoportjuk tagjai lennének.

Mielőtt elkezdené, tanulmányozza azt a témát, amelyről írni szeretne. Minél tájékozottabb előre, annál jobban fog szólni a cikk. Képes lesz megmutatni tudását, és cikkeinek megírása könnyű feladat lesz. Az olvasók az intelligens és könnyen olvasható tartalmat részesítik előnyben.

Amikor a következő cikk első vázlatát készíti, ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk elkészül. Az ilyen részletek fölött izzadás a kompozíció közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és a javítást a vázlat befejezése után. Gyorsabban fog írni - és jobb is.

Ha azért ír, hogy cikkeit a szindikátusba juttassa, akkor nem kell különös figyelmet fordítania arra, hogy kulcsszavait első helyen és középpontban tartsa egy cikkben. Készítse el tartalmát az olvasó számára. A szindikációban a rangsorolás a linkek hátsó részéből származik, így többnyire figyelmen kívül hagyhatja kulcsszavait.

A cikkmarketing nem csak egy termék értékesítésére, hanem nyilvánosság elérésére is használható, ha egy személy választott tisztségre vagy pozícióra indul. Ha a cikkmarketing segítségével felhívja a figyelmet egy jelölt vagy jelölt politikájára, sokkal több támogatót vonzhat az ügyéhez.

A marketingcikkekben elsődlegesen arra kell összpontosítania, hogy információt adjon, és ne próbálja eladni magát. Míg a cikkmarketing a webhely forgalmának növelésére szolgál, kerülje el az olyan cikkek írását, amelyek csak értékesítési pályára irányulnak. Adjon meg olyan információkat, amelyeket az olvasók értékelni fognak, és talán tanulnak valami újat!

Amint azt korábban említettük, a cikkmarketing az egyik legegyszerűbb és leggyorsabb módja annak, hogy a vállalkozások új ügyfeleket vonzzanak. A cikkmarketing olyan vállalkozások által írt cikkeket használ, amelyek a termékükhöz kapcsolódó témát tartalmaznak. Van néhány dolog, amire emlékeznie kell a cikkmarketing használatakor, és ha emlékszik a cikkben szereplő tanácsokra, akkor jól használhatja a cikkmarketinget.