Megfelelő cikk marketing módszerek a sikerhez

Ha nem tapasztalt író, ne feltételezze, hogy nem tudja használni a cikkmarketinget vállalkozása népszerűsítésére. A szakemberek kiválasztásától kezdve a cikkek biztosításához szükséges szakemberek kiválasztásán át a működés megértéséig; ez a cikk eloszlathatja néhány aggodalmát, és megmutatja, hogyan profitálhat a cikkmarketingből.

Válasszon ki egy olyan kategóriát, amely jövedelmező lesz, de győződjön meg róla, hogy tud valamit az adott területről. Lehet, hogy a könyvkritikák több pénzt hoznak, mint bármely más oldal, de ha soha nem olvas akkor ez nem az a terület, ami az ön erőssége.

Az emberek nagyobb valószínűséggel vásárolnak öntől termékeket, ha szilárd bizonyítékuk van arra, hogy a termékei másoknál jól beváltak. Az ajánlások hozzáadása az oldalhoz remek módja lehet a korábbi ügyfelek elégedettségének bemutatására.

Győződjön meg róla, hogy cikkei tartalmazzák azokat az információkat, amelyeket az olvasó keres. Az egyszerű kulcsszavak ismétlése rengeteg töltelékkel, anélkül, hogy valódi, az olvasó által keresett tartalmat tartalmazna, a semmibe vezető gyors útra tereli Önt. A cikknek olyannak kell lennie, amit az emberek el akarnak olvasni.

Küldje el cikkeit néhány népszerű online cikk könyvtárba. Ezeknek az oldalaknak már van egy beépített közönsége, akik a z önhöz hasonló cikkeket keresnek. Néha egyszerűbb egy már létező megoldást használni, mint megpróbálni újra feltalálni a kereket. Egy gyors Google-keresés a "cikk könyvtárak" kifejezésre, és máris talál néhányat a legjobb oldalak közül.

Amikor cikkeket ír egy cikkmarketing-stratégia részeként, ügyeljen arra, hogy azok informatívak legyenek. Bár úgy tűnhet, hogy a cikkmarketingnek több köze van az elhelyezéshez és a linkeléshez, mint ahhoz, hogy a potenciális vásárlók elolvassák a cikkeket, minden cikket úgy kell kezelnie, mint egy értékesítési ajánlatot vagy egy egyszeri lehetőséget arra, hogy elnyerje a vásárló bizalmát.

Ha a cikke már szerepel a saját weboldalán, ne küldje be cikk könyvtárakba. Sok keresőmotornak vannak szabályai a duplikált tartalmakra vonatkozóan, és nem szeretné, ha cikkét eltávolítanák, mert több helyre is feltette. Ehelyett írja át a cikket (egy tartalmat "pörgető" szoftver nagyon hasznos lehet), és az átírt cikket küldje be a könyvtárakba.

A cikk megírása előtt alaposan vizsgálja meg a témákat, amelyekkel foglalkozni szeretne. Az írás előtti kutatással biztosíthatja, hogy cikkei aktuálisak és információdúsak legyenek. Cikkei így hasznosak lesznek olvasói számára, és sokan kezdenek majd úgy tekinteni Önre, mint a szakterületének szakértőjére, ami megkönnyíti a konverziókat.

Amikor cikket ír, győződjön meg róla, hogy tisztában van a szükséges szószámmal. Előfordulhat, hogy egy jól megírt cikket nem fogadnak el, mert nincs benne elég szó. Ha nincs módja arra, hogy tudja, hány szót ír az interneten mindig vannak szószámlálók.

Számos kiváló online cikkszolgáltatás létezik, amelyek kiváló forrásai lehetnek a minőségi tartalomnak. Azt is megtanulhatja, hogyan csinálja maga. Az itt kínált tanácsok minden szükséges információt megadnak.