Ezek a tippek mindent megtaníthatnak a hírnév kezelésére
Mit gondolsz arról, hogy jól tudsz megbízható és professzionális üzleti hírnév megőrzéséről? Tapasztalt-e valamilyen nehézséget a múltban? Ha bármilyen ideig működtetett egy vállalkozást, akkor biztosan van ilyen, így talán megtanulhat néhány hasznos stratégiát. Itt az ideje, hogy megbizonyosodjon arról, hogy vállalkozása a zöld fűben marad.
A hírnevének kezelésének egyik elsődleges módja az, hogy üzleti márkáját online igényelje, és átvegye a rólad szóló tartalom irányítását. A KnowEm.com, a UserNameCheck.com vagy a NameChk.com webhelyen keresse meg a felbukkanó üzleti nevének minden online példányát. Csak egyet kell használnia, de bármelyikük tudatja Önnel, ha valaki odakint félrevezeti az üzleti vállalkozását, vagy rosszul beszél rólad.
Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának figyelemmel kísérése nagyon fontos az online hírnévkezelés szempontjából. Állítson be automatikus figyelmeztetéseket, amikor a neve megjelenik. A Trackur, a Monitor This és a Google Alerts segítségével értesítéseket küldhet Önnek új tartalom megjelenésekor. Így már másnap megtudhatja, ha nem hamarabb, amikor valaki rólad beszél.
Rendeljen portfóliót olyan webhelyekről, amelyeket optimalizálhat a keresőmotorokkal. Természetesnek tűnik, ha megpróbálja az üzleti webhelyet a vállalkozás nevének első számú keresési listájává tenni, ha keresési lekérdezésként használják. Ezzel azonban ne álljon meg. Próbáljon meg úgy lenni, hogy tíz üzleti weboldala a márkanév első tíz találatává váljon. Blokkoljon mindenkit.
Moderálási irányelvek közzététele az egyes webhelyeken és a közösségi oldalakon. Irányelvek közzétételével a látogatók tudni fogják, hogy mi és mi nem elfogadható válasz az Ön weboldalán és a közösségi oldalakon. Ha valaki olyasmit tesz közzé, amely nem felel meg az irányelveknek, távolítsa el a bejegyzést, és magyarázza el, miért távolították el a bejegyzést.
Az erős jelenlét megteremtése a közösségi médiában elősegíti vállalkozásának hírnevét. Twitter-fiók, blog vagy Facebook-oldal létrehozása elősegíti a leendő ügyfelekkel és az ügyfelekkel való interakciót. Manapság a legtöbb ember elvárja a vállalatoktól, hogy közösségi médiában jelenjenek meg. Ez nagyszerű módja annak, hogy releváns tartalmakat tegyen közzé a vállalatáról, és figyelemmel kísérje a mondanivalóját.
A jó hírnév megőrzése érdekében meg kell tanulnia, mikor kell válaszolnia. Ha negatív értékelése jelenik meg vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon privát és nyilvános választ adni rá. Próbáljon olyan megoldásokat kínálni, mint a visszatérítés. Ne próbáljon haragudni vagy hamisnak nevezni a véleményt, mert ettől rosszul nézhet ki.
Kezelnie kell a potenciális ügyfél elvárásait, akik igénybe vehetik a vállalkozását. Mindig legyen őszinte az ügyfelekkel a kezdetektől fogva, főleg ha hibákat követnek el, és mindig álljon készen arra, hogy kijavítsa azokat. Az üzleti tranzakciók átláthatósága elősegíti a jó hírnevet.
Mindig ismerje be, ha hibázik, ne próbálja elrejteni. Nincs értelme megpróbálni becsapni az ügyfélkörét. Vállalja vállalata hibáit, és őszintén kérjen bocsánatot. A legtöbb esetben az ügyfeleket meglehetősen elnézőnek találja, ha ezt a megközelítést alkalmazza.
Számos olyan webhely áll rendelkezésre, amelyek hamis pozitív értékeléseket kínálnak, és úgy tűnhet, hogy minden versenytársa használja őket online hírnevük javítására. Ne használjon ilyen taktikát. Nem csak ez ártalmas az üzleti életre, hanem bizonyos területeken illegális is.
Vesse bele az imént felemésztett tippeket stratégiáiba, amelyek célja a vállalkozás megfelelő működtetése. Biztosítani szeretné, hogy a márkajelzése pozitív irányban működjön, és ne mozogjon visszafelé. Ha odafigyelsz a helyes dolgokra, akkor biztosan meg tudod mondani, hogy mennek a dolgok.
Utolsó kommentek